Туристік агенттікке арналған бизнес-жоспар: оны егжей-тегжейлі қарастырайық

Мария Кицаева
14.12.2023

Бүгінгі таңда франчайзинг шағын қаржылық инвестициялармен өз бизнесіңізді бастауға мүмкіндік беретін бизнесті дамытудың тиімді стратегияларының бірі болып табылады. Бұл формат туризм саласына да қатысты. Дегенмен, бизнесті дамытудың алғашқы қадамдарын жасамас бұрын, мұқият талдау қажет. Яғни, есептеулермен туристік агенттікке егжей-тегжейлі бизнес-жоспар жасау керек. Біз осы мақалада бұны қалай жүзеге асыруға болатынын рет-ретімен түсіндіреміз.

fransh-9.jpeg

Неден бастау керек?

Бизнес-жоспар - бұл сіздің жобаңыздың егжей-тегжейлі сипаттамасы, оның ішінде алдағы айлар мен жылдарға арналған есептеме мен болжамдардан тұрады. Құжат әлеуетті инвесторларды тартуда, несие алу үшін банкке жүгінуде, серіктестермен, делдалдармен және ұжыммен өзара әрекеттесу кезінде басты рөл атқарады. Ол сонымен қатар жобаның бастамашысы ретінде сізге нұсқаулық ретінде қызмет етеді.

Қазақстандағы туристік агенттіктің бизнес-жоспары, әдетте, алдағы үш жылдан бес жылға дейінгі перспективамен әзірленеді. Бірақ экономикалық жағдайлардың жылдам өзгеруін ескере отырып, оны бір жыл сияқты қысқа мерзімге де құрастыруға болады.

Негізгі мақсат – әлеуетті серіктестерді жобаның инвестициялық құндылықты білдіретініне және инвестиция мен күш-жігерді қайтаруға қабілетті екеніне сендіру.

Туристік агенттіктің бизнес-жоспарында қандай элементтер болуы керек?

Туристік агенттіктің бизнес-жоспарын жасау кезінде оның келесі негізгі элементтерді қамтуы маңызды:

Іске қосу шығындарын бағалау

Қаржыландыру жоспарын сипаттаңыз, нақтырақ шығындарды бағалау үшін аудитті және іске қосу әрекеттерінің тізімін қосыңыз. Бұл бөлім сонымен қатар ағымдағы (көбінесе күтпеген) шығындарды және өзіндік құнын көрсететін кестеде көрсетілген қосымша іс-шараларды қамтиды. Күтпеген шығындарды есепке алу сіздің қызмет аймағыңыздағы басқа кәсіпорындардың ұқсас тәжірибесі негізінде жүзеге асырылады.

Бірінші жылға кірістер мен шығыстардың болжамы

Қазақстанда туристік агенттік ашудың бизнес-жоспарында алғашқы он екі айдағы сату болжамы және оның құны болуы керек. Бастапқы маркетингтік жоспар кезінде алынған деректер негізінде болашақ кірістер мен шығындарды бағалау маңызды.


fransh-7.jpeg

Алдағы 3 жылға болжам

Инфляцияның өсуін ескере отырып, болашақта материалдық құндылықтарға бағаның өсуі және тұтынушы базасының ұлғаюын болжау міндетті бөлімдер болып табылады. Сондай-ақ, ықтимал тәуекелдермен күресудің стратегиялық жоспарын жасау қажет.

Ақша ағынының болжамы

Бұл бөлім бастапқы және ай сайынғы операциялық шығындардағы қажетті капиталды бағалауды қамтиды. Тәуекел сәттерін жабу үшін резервтерді бөлу және қаржыландыру көздерін анықтау қажет. Нақтыланған деректерге негізделген бизнестің өзін ақтау нүктесін есептеуді қосыңыз.

Қаражат шығыны болмайтын нүктесін талдау

Бұл бөлімде барлық айлық қаржылық шығындарды жабуға қажетті сату көлемінің есебі бар. Сондай-ақ, шығынсыз нүктені бағалап, оны бірінші жылдың әрбір айы үшін және келесілер үшін тоқсан сайын қолдану маңызды.

Бизнес-жоспардың бұл бөлімдері инвесторларды тарту және туристік бизнестің сәтті басталуы үшін қажетті талдаудың толықтығы мен дәлдігін қамтамасыз етеді.

Алдыңғы мақала
Мақала ұнады ма? Онымен әлеуметтік желілерде бөлісіңіз немесе ақпараттық таратылымға жазылыңыз!
Қызықты мақалалар аптасына бір рет жіберіледі.
Ақпараттық таратылымға жазылып, саяхат кітабын алыңыз!

Сізге ұнауы мүмкін мақалалар